
Minden üzletágban előfordulnak időszakok, mikor valahogy megcsappannak a rendelések, nem ír senki. De honnan tudod, hogy tényleg csak marketing probléma van, vagy nem akadtak-e el a levelek félúton, Te pedig nem is tudsz róla! Ezzel a nagyon egyszerű módszerrel pillanatok alatt választ kaphatsz a kérdésedre…
Ahhoz, hogy kiderítsük, valóban elakad-e valami a rendeléskor a rendszerben, nekünk magunknak is végig kell járni azt a folyamatot, amin a vevő átmegy. Elsőként érdemes ellenőrizni, hogy jó e-mail címet adtunk-e meg a kapcsolattartásra. Ez két helyen lehetséges:
- az oldalsó menüsávban a Beállítások > Általános menüpontban
- az Űrlapoknál, az adott űrlap beállításai között a Értesítések menüpontban. Alapesetben itt {admin_email} szerepel, ebben az esetben az e-mailek a Beállításokban megadott e-mail címre érkeznek.
Ha az e-mail címek rendben vannak, akkor érdemes tesztelni az űrlapot. Ez úgy lehetséges, hogy nagyon egyszerűen kitöltöd a saját neveddel és adataiddal, és valami teszt szöveggel. Amennyiben ez az e-mail megérkezik, az űrlap és az e-mailezésed rendben van, valószínűleg egy levél sem veszett el félúton.
Ezt megerősítheted azzal, ha az Űrlapoknál megnézed a Bejegyzések oszlopban a számra kattintva a legutóbbi megkereséseket. Ha itt találsz olyat, amit e-mailben nem kaptál meg, akkor levelezési problémád lehet és vedd fel velünk a kapcsolatot. Írd meg, hogy melyik űrlapnál tapasztaltad ezt a problémát.